*alt_site_homepage_image*
lt
en hr

Naujienos

RSS

Skelbiama atranka užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę Lietuvos Respublikos ambasados Kroatijos Respublikoje Skopjės skyriuje

Kviečiame dalyvauti atrankoje užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę Lietuvos Respublikos ambasados Kroatijos Respublikoje Skopjės skyriuje.

Pareiginė alga: nuo 1 053 iki 1 874 eurų

Reikalavimai:

  1. Turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą.
  2. Mokėti anglų kalbą B2 lygiu ir makedonų kalbą C1 lygiu.
  3. Turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti Skopjės skyriaus tarnybinę transporto priemonę.
  4. Mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu).
  5. Išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles.
  6. Gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją.
  7. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
  8. Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Funkcijos:

  1. Padeda Skopjės skyriaus vadovui.
  2. Atsiliepia telefonu, administruoja skambučius.
  3. Teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus.
  4. Pagal kompetenciją rengia susirašinėjimo su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis projektus.
  5. Registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas.
  6. Pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus.
  7. Formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą.
  8. Stebi žiniasklaidos pranešimus, platina Skopjės skyriaus pranešimus žiniasklaidoje.
  9. Platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją.
  10. Atnaujina ir skelbia informaciją Skopjės skyriaus socialinių tinklų paskyrose.
  11. Atlieka vertimus raštu.
  12. Sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą.
  13. Padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą bei priėmimą.
  14. Prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo.
  15. Vairuoja tarnybinę transporto priemonę, rūpinasi jos draudimu, technine priežiūra, švara ir tvarko su jos naudojimu susijusius dokumentus.
  16. Veža Skopjės skyriaus vadovą, delegacijas, Skopjės skyriaus svečius į darbo susitikimus, renginius ir iš jų.
  17. Pristato paštą, kvietimus ir dokumentus į įvairias institucijas, įstaigas ir organizacijas ir atitinkamai paima iš jų.
  18. Rūpinasi Skopjės skyriaus patalpų ir teritorijos valymu bei tvarkymu.
  19. Vykdo kitus Skopjės skyriaus vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumai:

  • Lietuvių kalbos mokėjimas.
  • Administracinio darbo patirtis.
  • Vairavimo patirtis Šiaurės Makedonijoje.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje,  iki 2025 m. kovo 14 d. (įskaitytinai) el. paštu applications.skopje@urm.lt turi pateikti:
✔ Gyvenimo aprašymą (CV).
✔ Motyvacinį laišką.
✔ Išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.

Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami Skopjės skyriaus patalpose arba nuotoliniu būdu. Su kandidatais bus susisiekta asmeniškai.

Papildoma informacija teikiama el. paštu applications.skopje@urm.lt.