Skelbiama atranka užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę Lietuvos Respublikos ambasados Kroatijos Respublikoje Skopjės skyriuje
Kviečiame dalyvauti atrankoje užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę Lietuvos Respublikos ambasados Kroatijos Respublikoje Skopjės skyriuje.
Pareiginė alga: nuo 1 053 iki 1 874 eurų
Reikalavimai:
- Turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą.
- Mokėti anglų kalbą B2 lygiu ir makedonų kalbą C1 lygiu.
- Turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti Skopjės skyriaus tarnybinę transporto priemonę.
- Mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu).
- Išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles.
- Gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją.
- Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
- Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Funkcijos:
- Padeda Skopjės skyriaus vadovui.
- Atsiliepia telefonu, administruoja skambučius.
- Teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus.
- Pagal kompetenciją rengia susirašinėjimo su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis projektus.
- Registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas.
- Pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus.
- Formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą.
- Stebi žiniasklaidos pranešimus, platina Skopjės skyriaus pranešimus žiniasklaidoje.
- Platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją.
- Atnaujina ir skelbia informaciją Skopjės skyriaus socialinių tinklų paskyrose.
- Atlieka vertimus raštu.
- Sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą.
- Padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą bei priėmimą.
- Prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo.
- Vairuoja tarnybinę transporto priemonę, rūpinasi jos draudimu, technine priežiūra, švara ir tvarko su jos naudojimu susijusius dokumentus.
- Veža Skopjės skyriaus vadovą, delegacijas, Skopjės skyriaus svečius į darbo susitikimus, renginius ir iš jų.
- Pristato paštą, kvietimus ir dokumentus į įvairias institucijas, įstaigas ir organizacijas ir atitinkamai paima iš jų.
- Rūpinasi Skopjės skyriaus patalpų ir teritorijos valymu bei tvarkymu.
- Vykdo kitus Skopjės skyriaus vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumai:
- Lietuvių kalbos mokėjimas.
- Administracinio darbo patirtis.
- Vairavimo patirtis Šiaurės Makedonijoje.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. kovo 14 d. (įskaitytinai) el. paštu applications.skopje@urm.lt turi pateikti:
✔ Gyvenimo aprašymą (CV).
✔ Motyvacinį laišką.
✔ Išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami Skopjės skyriaus patalpose arba nuotoliniu būdu. Su kandidatais bus susisiekta asmeniškai.
Papildoma informacija teikiama el. paštu applications.skopje@urm.lt.